Zajímavý tip na „čištění“

03.12.2015 00:46

Ahoj všem J,

dneska jsem dostal od Karinky zajímavý tip na „čištění“. Při jednom čištění zjistila, že zřejmě většina z nás má velké emocinální šoky a bloky z doby, kdy si naše duše plánovala úkoly pro tento lidský život. To dělala v době, kdy byla plně ve světle a vše vypadalo vcelku jednoduše. Po jejím příchodu na zem (tedy ještě před narozením) utrpěla velké šoky, když zjistila, že splnění těchto předsevzetí nebude asi tak jednoduché, jak to vypadalo … to asi dnes již chápeme ;-). Nicméně je možné se těchto šoků zbavit jejich vyčištěním a zase trochu si naší cestě trochu ulevit J.  Níže uvádím jednoduchý návod, který asi všichni znáte. Přeji Vám všem krásný večer a hodně úspěchů na Vaší cestě J

Bohdan

 

Uklidníme se a stáhneme okolo sebe bílé světlo, spustíme silný proud světla do své 12 čakry a směrem dolů jej v jednotlivých čakrách jej roztočíme. (postupujte, tak jak jste zviklý při svých meditacích, poproste o pomoc bytosti, se kterými běžně spolupracujete).

„Já jsem, Já jsem ta mocná přítomnost boží a  láskou svého srdce přijímám světlo i tmu své cesty. Svoji zdrojovou energií se napojuji na bytosti světla alásky, které mi chtějí v tomto pomoci. Energií Znovuzrození a láskou svého srdce přijímám a transformuji veškeré šoky, bloky a neláskyplné energie, které vznikly při mém příchodu na zemi. Toto čistím a transformuji v plném rozsahu,  kvantovým způsobem a láskou svého srdce posílám světlo a lásku tam, kde jsem to dříve nedokázal-la “

„toto činím TEĎ, TEĎ,TEĎ !  J “

Zpět

Kontakt

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode