Používání zdrojové energie

10.05.2015 22:29

Používání zdrojové energie

(Budete-li pracovat se zdrojovou energií, vždy je třeba uvědomit si svou srdeční čakru a ztišit se v ní.)

„Já jsem, já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a svým srdcem a světelným mozkem přijímám světlo i tmu své cesty“.

A) Čištění vztahů - 3 kroky

1)      Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a veškeré své neláskyplné energie vůči… z pozemských inkarnací svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem*, krystalickou energií** transformuji „TEĎ“. (podržet koncentraci na 7 nádechů a výdechů a vnímat proud energie)

2)      Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a veškeré své neláskyplné energie vůči… z celého všehomíra a všech temných fází svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem, krystalickou energií transformuji „TEĎ“.

3)      Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a veškeré své neláskyplné energie vůči… z prvotních světů a z lemu jednoty svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem, krystalickou energií transformuji „TEĎ“.

*Je třeba vyčistit bloky vůči kvantové energii.

**s krystalickou energií pracujeme, pokud chceme něco vyčistit.

 

B) Čištění karmických způsobů života                                                                                                                              Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a uvědomuji si tento karmický způsob života, kdy jsem ...   a svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem, krystalickou energií toto transformuji „TEĎ“.

C) Čistění bloků                                                                                                                                                                                          Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a veškeré své neláskyplné bloky vůči…které mi brání… svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem, krystalickou energií transformuji „TEĎ“.

D) Vyladění                                                                                                                                                                                   Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a celému dnešnímu dni a všem bytostem, nechť jsou šťastné, žehnám svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem „TEĎ“.

Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a veškeré neláskyplné energie v tomto prostoru svou zdrojovou energií, kvantovým způsobem transformuji „TEĎ“.

Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a svou zdrojovou energií se propojuji se zdrojovou energií zde přítomných nebo své duše a svého vyššího já nebo jakýchkoliv láskyplných bytostí (dovolíte –děkuji) a v naší společné zdrojové energii  splýváme“ TEĎ“.

Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a naši společnou zdrojovou energii – duše+vyšší já – posílám… (osoba, místo, část těla)… kvantovým způsobem až do úplného uzdravení, či jak duše dovolí „TEĎ“.

Já jsem ta mocná Boží přítomnost ve mně a svou zdrojovou energií odblokovávám celý svůj energetický systém kvantovým způsobem, krystalickou energií „TEĎ“.

Zpracovala : Karin Lexová                                                                                                          

 

 

https://files.avatar07.cz/200010569-55518564bf/Jak%20pracovat%20se%20zdrojovou%20energi%C3%AD.docx

Zpět

Kontakt

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode